Assalamualaikum dan salam sejahtera… pertama-tama kali saya bersyukur kepada illahi serta mengucapkan jutaan terima kasih kepada anda semua kerana meluangkan masa anda semua untuk masuk� ke blog saya, tetapi ada beberapa perkara yang menyebabkan saya risau iaitu di antara kekawan kita ada yang beranggapan saya ini DATO FADILAH KAMSAH…. untuk maklum semua kekawan di sini… sebenarnya saya bukan DATO FADIHLAH KAMSAH... �saya cuma mengambil tips-tips beliau (DATO FADILAH KAMSAH) eelalui risalah dan saya ingin berkongsi ilmu tersebut dengan semua orang terutamanya Umat Islam… saya juga meminta maaf jika saya menyebabkan anda semua beranggapan sedemikian.bab bertanya pendapat pula insya allah saya akan cuba beritahu pandangan saya andai kata saya tidak dapat jawapan soalan tersebut, saya akan merujuk dengan yang lebih arif dalam bidang tersebut insya allah… apa-apa pun saya mengucapkan terima kasih�kepada anda semua.�Assalamualaikum.